fredag den 30. november 2007

Så har jeg også givet et bidrag til den store vidensbank

Så har jeg fået skrevet lidt i Wikipedia om Hjørring gymnasiums bibliotek. Ikke som en selvstændig artikel, men som et afsnit i artiklen om Hjørring Gymnasium & HF Kursus.

Det var en god og sjov lille opgave og gav bestemt blod på tanden mht. at være med til at bidrage til den store vidensbank som Wikipedia jo er. Det er jo et spændende site som der skrives og diskuteres meget om, men ét som alle i skole- og biblioteksverdenen er nødt til at forholde sig til men forhåbentligt også favne, dog med de kritiske briller på.

Jeg har vist ikke fået det skrevet før i bloggen men altså MEGET STOR ROS til jer, der udarbejder de meget fine og særdeles gennemskuelige vejledninger. De gør virkelig opgaverne til en leg.

Ellers er det ved at ebbe lidt ud med litteratursøgninger til 3. g'erne og 2 Hf'erne, de får deres opgaver udleveret i næste uge og skal så hjem og skrive i 14 dage.
Selv tager jeg en lille uge ud af kalenderen, da jeg skal til årskontrol på Skejby sygehus med mit hjerte. Det er den 13. årskontrol i rækken da jeg fik hjertet i 1994.
Så næste uges opgave bliver nok en smule forsinket, men mon ikke jeg også når at få den lavet midt i al juletravlheden.

Ingen kommentarer: