torsdag den 8. november 2007

Sjove opgaver, men man er altid i tidsnød.

jeg synes de ting vi har fået indtil nu i 23ting har været sjove og noget man har lyst til at gøre meget mere ved. Desværre er det ikke altid muligt indenfor den tid man har afsat til det og som ofte ikke holder når man kun er sig selv i biblioteket.
Ikke for at jeg skal spise alt for meget tudekiks her, men til tider kan det være meget presset og i dag har jeg brudt min egen regel om ikke at lave det hjemme på egen computer. Desværre havde vi i dag et meget langsomt kørende netværk + en masse 3. g'ere der skal skrive studieretningsprojekt og der for er i biblioteket på jagt efter materiale og der er dejligt at have dem dér, men hårdt når man skal vente en evighed på div. søgninger.

Jeg fik lavet sidste uges opgaver i fin stil, havde faktisk allerede leget lidt med min Igoogle side men nu kom der så lidt mere på.

Som den Disney-tosse jeg er fandt jeg selvfølgelig et gadget med "dagens Disney figur" og fluks måtte den pryde min Igoogle side.

jeg fik også i sidste uge installeret knapperne til denne uges opgave på min computer, så jeg håber jeg når denne uges opgave med del.icio.us.
Det ser spændende ud og kunne være meget relevant i forhold til at lave små "ressourcerum" med links. For folk udenfor gymnasieverdenen kan jeg fortælle at ressourcerum lige p.t. er svaret på alle problemer med fremskaffelse af materialer.. hmmm

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeps, dagens disney karakter. Det er da noget man kan forstå :)
Godt at høre/læse du er med på trods af tiden (eller mangel på samme).

anr-kultur sagde ...

Ressourcerum = problemer med fremskaffelse af materialer. JA NEMLIG JA!! Det var da skåret ud i pap. =oD