torsdag den 11. oktober 2007

Uge 2 i vores projekt

Så fik jeg også løst opgaven med at komme ind på instant messenger, desværre var der ikke lige nogen at chatte med. Men det var en flot og nem vejledning så det var let at komme igennem.
Dog måtte jeg lige tage en lille omvej af vores datavejleder da jeg ikke havde en opdateret udgave af Media Flash. Men også det blev løst.

I ugens løb har jeg haft møde med bibliotekarerne fra de andre uddannelsesinstituioner m.m. her i Hjørring kommune. Det er rart at høre lidt fra de andres arbejde og hverdag.

Og så har jeg fået besked om at jeg kan tage med på konferencen "Informationskompetence i gymnasiet - et samarbejde". Konferencen er den 23/10 i Middelfart og den er lavet i et samarbejde mellem GL og BF.

4 kommentarer:

et cetera sagde ...

Velkommen i blog-world, Bo - og tak for din kommentar på min blog! Synes lige du skulle se dette ældre indlæg:
http://etcetera33.blogspot.com/2007/09/kollegahyggeligt.html
om vores hyggelige dag på "Søgaards".

anr-kultur sagde ...

Dejligt at høre, at du kan komme med til Middelfart. Der er over 90 tilmeldinger. :-D

vendelboen sagde ...

Hej Bo. Husk nu i næste uge (uge 43) skal vi chatte, det er faktisk meget sjovt. God ferie

PeterS sagde ...

Hej Bo. Tak for din hilsen. Jeg har ganske rigtigt talt timer om min rejse. Det var en super oplevelse.
Det er ganske sjovt at blogge, men hvornår skal man dog få tid til det?
Vi ses - sikkert i Føtex!